Тема 1. Числа першого десятка. Властивості предметів.
Геометричні фігури. Величини
Завдання № 1.
1. Записати цифрами числа: один; три; два.
2. Записати число, яке передує числу 3; 4; 2.
3. Троє рідних братів мають по одній сестрі. Скільки дітей у сім’ї?
4. П’ятеро пасажирів їхали в поїзді 4 години. Скільки годин їхав у поїзді кожен пасажир?
Завдання № 2.
1. Записати пропущені цифри. , 2, , , 5, 6, .
2. Записати “сусідів” числа 6; числа 2.
3. До 5 додати 1; до 4 додати 1; до 2 додати 1.
Завдання № 3.
1. Записати підряд усі числа від 4 до 6.
2. Записати “сусідів” числа 6.
3. Задача. Скільки сонечок на небі? Скільки очей у сови? Скільки ніг у людини? Скільки копит у коня?
Завдання № 4.
1. Записати число, яке передує 7; 3. Записати число, яке слідує за 4; 7.
2. Записати відповіді до прикладів: 5 + 1; 3 + 1; 6 + 1.
3. Задача. У коробці було 5 кольорових і 1 простий олівець. Скільки всього олівців було в коробці?
Завдання № 5.
1. Записати у зворотному порядку числа від 10 до 6.
2. Перший доданок — 3, другий — 1. Записати суму.
3. Від 9 відняли 1. Записати результат.
4. Від 6 відняли 6. Записати відповідь.
5. Задача. На тарілці лежало 7 пиріжків. За обідом усі пиріжки з’їли. Скільки пиріжків залишилося на тарілці?
Завдання № 6.
1. Записати цифрами числа: дев’ять, вісім, п’ять, десять, два, три. Підкреслити найменше.
2. Записати з ряду чисел попереднього завдання числа, менші від 8.
3. Задача. У квартирі було три кімнати. Із однієї кімнати зробили дві. Скільки кімнат стало в квартирі?
Завдання № 1.
1. Записати цифрами числа: п’ять, сім, вісім, один, два, шість. Підкреслити найбільше число.
2. Записати “сусідів” найбільшого числа з ряду чисел поперед нього завдання.
3. Скласти і записати два приклади на додавання і два приклади на віднімання, використовуючи число 8.
3. Задача. У коробці було 5 кольорових і 1 простий олівець. Скільки всього олівців було в коробці?
Завдання № 5.
1. Записати у зворотному порядку числа від 10 до 6.
2. Перший доданок — 3, другий — 1. Записати суму.
3. Від 9 відняли 1. Записати результат.
4. Від 6 відняли 6. Записати відповідь.
5. Задача. На тарілці лежало 7 пиріжків. За обідом усі пиріжки з’їли. Скільки пиріжків залишилося на тарілці?
Завдання № 6.
1. Записати цифрами числа: дев’ять, вісім, п’ять, десять, два, три. Підкреслити найменше.
2. Записати з ряду чисел попереднього завдання числа, менші від 8.
3. Задача. У квартирі було три кімнати. Із однієї кімнати зробили дві. Скільки кімнат стало в квартирі?
Тема 2. Додавання і віднімання в межах 10.
Завдання № 1.
1. Записати цифрами числа: п’ять, сім, вісім, один, два, шість. Підкреслити найбільше число.
2. Записати “сусідів” найбільшого числа з ряду чисел поперед нього завдання.
3. Скласти і записати два приклади на додавання і два приклади на віднімання, використовуючи число 8.
Завдання № 2.
1. Записати відповіді.
— Збільшити на 2 числа: 1, 2, 8, 7.
— Зменшити на 4 числа: 4, 8, 6, 9.
2. Накреслити два відрізки: довжина одного 5 см, а другого — на 2 см більша.
3. Задача. Олег намалював 9 кружечків, а Оксана — на 2 менше. Намалювати стільки кружечків, скільки їх намалювала Оксана.
1. Записати відповіді.
— Збільшити на 2 числа: 1, 2, 8, 7.
— Зменшити на 4 числа: 4, 8, 6, 9.
2. Накреслити два відрізки: довжина одного 5 см, а другого — на 2 см більша.
3. Задача. Олег намалював 9 кружечків, а Оксана — на 2 менше. Намалювати стільки кружечків, скільки їх намалювала Оксана.
Завдання № 3.
1. Записати вирази та обчислити їх.
— Різниця чисел 9 і 3;
— сума чисел 2 і 8;
— різниця чисел 4 і 4;
— сума чисел 5 і 0.
1. Записати вирази та обчислити їх.
— Різниця чисел 9 і 3;
— сума чисел 2 і 8;
— різниця чисел 4 і 4;
— сума чисел 5 і 0.
Немає коментарів:
Дописати коментар